Wednesday, September 30, 2009

hari yg sedih hari ini

kenapa jadi sedih aku pun x tahu..??ku curah kan luahan hati yg...


arini mendung dilangit...
membuat kan hati menjadi muram..
mengingati kan suasana kampung halaman...
gurau senda bersama ibu di lembaran petang..
gelak tertawa menangis bersama..
aku amat merindui semua itu..berjalan2 mengambil angin disuasana yg riang..
aku..merenung teringat kembali kenangan2 yg dtinggalkan mmbuat kan air mata menitis sayu...
lebih2 lagi,ketika berlawak dn bermanja bersama ibu..
hati terdetik memangil namamu...
terngiang2 ditelinga...kau memanggil namaku..
mngapa hari ini..telefon ditelinga.tidak cukup hanya mendengar suaramu..
ku inginkan wajahmu...berada dihdpanku..menceritakan kisah2 dulu...yg amat melucukankan dihati kecilku..
stlh jauh disanubari..baru aku mengenali...semakin jauh..semakin rasa kerinduan,kasih syg...semua itu smkin dkt dgn diriku...disini aku belajar erti kehidupan...yg menjangkau kan diriku kepada yg lebih matang..,
kebiasaannya....aku tdk sperti aku dimana yg aku berdiri skrg ini...
hidup penuh erti....sume ini akan kuabadikan dlm hidupku...tanpamu,tanpa semua..siaplah aku untuk hidup didunia ini....gelap dunia ku tanpamu,..cerah dhuniaku..kerna adenye ibu dan semua menerangiku...
coretan ini..di luah kan dr isi hati yg sedih disaat ini mengenang kan yg jauh dimata...yg dekat dihati...aku amat merindui semua...miss u all..syg semua.muahhxxxxxx!!!

No comments: