Tuesday, September 22, 2009

hari yg penat..

huh!penat ar rini.,bermula lah kisah penjgaan budak..first day..rini jg anak kak azi iatu amani...stlah dittingalkan oleh aciknye,kak azi mnx tlg aku jg ank die ..semntara dpt pgnti achik..aku xkesah leh cr rezeki bfore balik..ani,nie lansung xmau berenggang..asyik menangis je...xhenti2..xphm aku..xpnt2 ke xsure..tu kene tanya tuannye badan..mkn xmau ape pun xmau...habis sume die push..die duk ckp my2 ape yg my xtahu la..td time kuyie antar die..die dh memang org yg xde arah..menagis mcm kene dera...n time aku nk bg btl susu kat die die amik die cmpk..tertumpah lah susu itu di rak2 kasut...huhuuu...garang jgk ank sorg nie...hamboiii....takuttt..hehhee...tp,bersabar itu separuh dr imn..aku mmg ikhlas jg nye...cian die acik xde yee.....xpe2 acik sha ade..acik sha jaga awk semampu yg munkin k...n budak2 yg lain melaku kan hal2 masing2...sape yg xbape nk dgr kene jerit ngn aku!!!kuar lah suara tarxan yg dtg nye dr hutan hahahah.....ok lah...kul 9.24 skrg..rasa nk rest kan bdn penat gak...esk pun kene bgn lagi awl sikit dr smlm hehehe....utk berkerja semula..ok la..g dulu erk..bye salam..

No comments: