Sunday, August 9, 2009

spended weekend in waterford...

jumaat mlm bertolak ke waterford..kitorg bermalama kat umh mama..,smpi umh mama..sungguh lah seronok nye aku..begitu juga mama kerana kehadiran kitorg nie meriuh kan umhnya lagi...aku seronok kat sana...sebab mama duduk btl2 di tgh2 town everything senang nk dpt..dan umh nye yg berhadapan dgn port lagi amat menyeronokkan kan...sbb bgn je dr tidur bukak je langsir bilik trus pandang port dn gunung ganang...huhuuu..freshnyee....hermmmm,kitrg menghaboskan masa ari sabtu dgn berjalan2 di sekitar town..mama bawak aku tunjuk kan jalan2 kedai2 yg sie selalu shopping...wahhh..best kuar ngn mama mama cool..sporting abis lah!!!seharian berjalan,kmudian ptg nye blik umh sebab kan mam n abg hassan ade tetamu dr mn tah x igt...so,kitorg goreng bihun goreng..makan2...setelah kmudian aku duk melepak2 dulu ambil sebb kekenyangan..hehheee...n then,in the night after abg hassan blik kerja br lah get ready nk pulang ke dublin..ooo sedih nya tggl mama....seronok layan kerenah die....aku pggil die mama sebab die suh aku pggil die mama...nama nya azza...k la..thats it yg aku leh cter...nie saje2 je niehh xebab xtahu nk story ape..hhehehhee..k.....

No comments: