Sunday, August 23, 2009

lelaki perasan!

ee x senonoh mamat nie...ade ke patut die igt aku syok kat die...
die tgk aku cara aku mcm melayan die baik...eee.... please lah xsemestinye kalau aku layan seseorg tuh ngn baik aku suka kat die..cara die igt aku suka die lah tu..(syok sendiri die tuh?...die perasan..dah la playboy...xsedar dah ade ikatan punnn still lagi menggatal nng ppuan lainn..apa masalah nye ntah nie aku nak marah ne....lepas tuh kate aku suka kat die padahal aku xde perasan lah kat org macam tuh!!!dah terang2 perangai die mmg pantang ppuan layan die yg over lebih....die kate aku suka cepat kat org..hello..???sape cepat suka kat sape??die yg suka syok sendiri..macam lah muke hensem sgt...arrgghhh pira mabuk xkuasa aku nk layan....menyampah ko bt kau menyampah ngn ko...dah la selalu kol aku..see sapa yg cr sapa????blah la...sedar lah diri..awk tuh dah ade tunang...

No comments: