Monday, June 1, 2009

melantak +menterdarah+pelahap+mencekik dan sewaktu dgn nya!

  • mkn kat tallaght..
  • kul 11.30 mlm..(giler time tu patut tido dah)
  • order mcm2 bgai nk rak..(aduikk perut aku dh knyang td ptg dh mkn bhun sup obstigated nk mkn ni abis klu xrugi le)
  • nk xnk mkn ar..
  • haikal yg funny die duk mkn chicken wings lps tu duk pau sorg ckit mknn ktorg(daddy nk shkiitttt....nthen abis tuh smbung mkn wing die),(jap ag mntk kat aku lak nk shkkkittt acik cha)hahahaaa....xboleh!(nk shhkiittt cik cha)..ehhee...ksi ar burger skit...bukan men ag mkn nye tuh kaki sblh kat ats kusi mmg mcm org bsr,,(pastuh duk pau mama..kat mama xmntak p amik sndiri pkai garfu!cucuk sndiri..
  • aku pun ape kurg hebatnye org kedai tuk mesti kate aku mlntak.peduli apa aku!!hahaha...mkn ngn fullhand kiri mkn burger..knan mkn nsi ngn salad,smbil mkn chip pstuh duk mkn haikal nye chicken wing ag hahaha mkn2 sumbat kat mlt penuh2!!org tuh pun naik malu kot tgk aku..hahaha mkn xberadab btul!(pdhal perut dh kenyang aku pun xphm!!)
  • bbbrrrgggghhhh kenyang tul rasa nk termuntah balik ar..
  • nk blik dh prut dh penuh rasa xleh nk jln mkn duduk ok jerk bile bgn ya ALLAH hnya thn je tau penuh nye..
  • balik2 smpi umh g ltk beg..
  • g toilet trus!!!buwaaaaaaaaaakkkkk!!!!!!(muntah).....haa ambik abis sume kluar balik!!!tula mkn lagi smpi pnuh2 prut igt ape !!huhhhhh!!!lega bile dh keluar kan.rugi ar pnt aku mkn..nie lah prngi prutku kalau dh pnuh die akan kluar kan smula sisa yg xpatut diterima lagi hahahha...
  • xtdo lah aku smpi kul 3 tp mata ngntuk sbb kan xleh nk baring nnti skit perut..
  • mknn kt ctu mmg puas hati la sedap pun sdp..byk pun byk.(ps:klu nk mkn prut msti kne btul2 lapar..huhuuu
  • org sllu mati kelaparan aku mati kekenyangan alamatnye hekhek...
  • kenyang2...
  • cter mkn lagi xhabis2 mkn!..
  • alamat nye jd tong drum leh aku kat sini..

No comments: