Monday, June 15, 2009

Cliffs Of Moher,galway was sweet memories ever..

sabtu yg lepas,ktorg g cliffs of moher...ni la perasaanaku yg mmg x arrr aku nk ckp...best sgt!!we enjoy we had fun..tmpt nie lah tmpt satu1 nye yg aku rs tmpt yg bersejarah yg pernah aku pergi mmg seronok btul lah...prmndangan kat situ mmg rasa terpukau,arrghhhh...u all boleh bygkan x betapa taksub nye melihat ciptaan tuhan yg terserlah indah..,dn mengangumkan.mmg nk cerita payah arr sebab byk sgt kngn2 yg kelakar,menakut kan,menyeronokkan!!
aku,haikal,ed mama...four of us,n kak fara n her family pun join us also..,kite g town galway..tp,actually..there was small town compare ngn dublin city nieh...smpi2 galway after hntr kak yat g conferrences..kitorg trus g cr mkn dulu..nthen,after mkn..baru2 sibuk nk g jln kat town tuh!haikal yg menaugty kan diri itu tersgt la naugty hehehhe klu boleh nk bt kepala sendiri jerkk amboi3 mcm org bsr yeee..nk lepas jerk..,nie patut kene ikat nih kat tengkuk supaya xleh lepas hehehhe....klu dpt dlepaskan yg Allah xtentu hala...so,xpela aku rasa mmg leh kurus kalau bwk haikal selllu hahahha...
dh jeljah town tu kak fara ank nye dh mragan disebab kan mngtuk budak2 bisa lah bile tgrh kan time dorg sllep so..dorg blik hotel dulu..nthen haikal aku n ed je smbung bjlan...sronok la berjalan ngn weather mcm nieh,,,gmbr berlambak2 tgkap...hehehhe..seronok arrr....k la smbung ag cter next day penat nk tulis dah..

No comments: