Saturday, November 1, 2008

life in ireland


17.3.2008 bermulanye kisah kehidupan aku kt dublin ireland nie..sekejap je rasanye dh nk sampai 8bulan dah ye eh macam xcaye pun ade..masaaaaa2 cepatnye die berlalukan!!sedar2 aik dah nak masuk 8bulan dah duk kat cnie.ya Allah,cepatnye.tula hari makin lame makin cepatkan kite je x sedar2.tulaaa seronoknye duk kat cnie sejuk :)kalu kat msia nie aduii panas ne heeehee bk sgt koplain..eh3 baru je tgglkan msia dah byk songeh lak hehehe.actually,byk pengalaman yg aku dapat selama duk kat cnie..masak dah pandai dari mangkuk tingkat xpandai masak haha..sampai boleh msak seronoknye laa..n dr malas dh tukar rajin sikit la huhuu xbyk la rjin ate kalau kat msia nie sume mak selagi ade mak tu selagi tula nk suruh die jeee..pemalas nye la minah nie sorg.heheh,tp ape pun besyukur la sgt sbb Allah dah campak kan aku ke negera org..maybe kat sini aku boleh belajar macam2 insyallah..mak ica rindu sgt kat mak rindu sgt2 taw!!hanya Allah je taw betapa ica rindu kat mak.,tp xpe selalu dgr suare mak yg ala2 manja gitu hehehe...ok la nie first cherituku yg aku nk cube2 cherita ape yg aku rasa skrg nie..:)jgn feeling sudah baca nie hua2...

3 comments:

GadisKasutConverse said...

selamat memulakan blog anda..
kak reen dh link misha;)

misha love myself said...

heheheh yekeee mana taw nieee nie sume kak mzia punye cerita la nie yee hahaha hampeh!!!huhuu

anna said...

jgn lupa link akk yer misha..akk pun dah buat..kui3...